من و خاطراتم... : نیلوبلاگ

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

سلام.

نمیدونم کسی مونده تو این حوالی یا نه.

از وقتی تلگرام باب شد بساط وبلاگ نویسی برچیده شد.

این روزا خیلی دپرسم بابت وزنم.

انگیزه ی قوی ای ندارم برای کاهش وزن.

دلم برای مرجان تنگ شده.

دلم برای لیلیت تنگ شده.

بزکوهی هم که دیگه بسته رفته.

آنا هم همینطور...

یاد ساحل بخیر

یاد شانون بخیر

واقعا حیف ...

یادمه دوستای وبلاگی قرار میذاشتن تهران همو میدیدن.هنوزم همین کارو میکنین؟

کسی از بچه های قدیم منو میخونه؟

من این چند وقت به شدت مصغول بچه داری بودم.

ریحانه ۶.۵ ماهشه.

امیرعلی ۲.۵ سالش

بچه های خیلی آرومی هستن الحمدلله

اذیت ندارن

ولی خب زحمت خودشونم دارن دیگه.

من و خاطراتم......

ما را در سایت من و خاطراتم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 17:45

صفحه بندی