مهم نیست.
حالم تو این یک ماه افتضاح بوده و ویار شدید داشتم.
طوری که با سرم و امپول سر پام.
کلی هم وزنم کم شده و حال روحیم بهم ریخته.
امروز هفته دهم تموم شد و از فردا وارد هفته ۱۱ بارداریم میشم.
تاحالاش که جز برای خودم مشکلی از جانب نی نی نازم پیش نیومده.
ان شاالله صحیح و سالم باشه.صحیح و سالم دنیا بیاد و با داداشش امیرعلی عمر طولانی و با عزت داشته باشن.
داشتم به وبلاگ دوستان سر میزدم.صد حیف که دیگه کسی اکتیو نیست.
دلم برای خیلیا تنگ شده.
از کسایی که وبلاگمو میخونن خواهش میکنم برای سلامتی خودم و بچه م یه صلوات بفرستن.به شدت به دعای خیرتون محتاجم.
ما را در سایت من و خاطراتم... دنبال میکنید
برچسب: هفته, نویسنده: بازدید: 8